+22h – inget jobb till hösten – tråkiga siffror – m.m

Jag och Alfons efter måndagens cykelträning!
Hej på er!
Det rullar väl på i vanlig ordning med tråkigheter och motgångar. Sliter som ett djur med vloggarna och min YouTube-kanal, men ingen verkar vilja se dessa. Senaste vloggen var jag riktigt nöjd med, du får gärna kolla den! Om du sett den, titta igen, dela vidare, prenumerera och hela den biten. Tack!
När det kommer till hösten och fortsatt jobb på skolan där jag jobbar nu så är jag fortsatt utan besked. Känns ju ganska tråkigt och hopplöst. Men jag har ställt in mig på det som vanligtvis värsta scenariot. Så jag kommer stå utan jobb och sysselsättning den sista juni. Hur fan ska jag lösa det då? Tankar och idéer tack!
Träningen har i alla fall rullat på okej, även om det varit dåligt med intervaller på rullskidor, noll för att vara exakt. Men vem orkar hålla räkningen på det?!
Sedan vi hördes i fredags har jag kört följande:

Cykel i lördags, 5 h 15 min, 176,35 km och 33,6 km/h i snittfart. Inga diamanter till ben den gången heller..!

 

Söndagen och förra veckans sista träning blev stakning 1 h 35 min, 26,3 km med Albin Berger. Fick även in ett TRX-styrkepass och vecka 22 landade således på 22 h 20 min och 443,9 km.

I måndags var jag med på Alfons cykelträning. På hemvägen tog vi en liten extrasväng där jag körde en tröskel på 10 min i 3,38 min/km och en på 5 min i 3,35-tempo. Fick ihop 1 h 45 min, 22,35 km och ett avslutande styrkepass med mina gamla maxstyrkeövningar.
Igår tisdag vilade jag.
Idag onsdag körde jag återigen löpning och intervaller:

Den första intervallen gick runt Bysjön, 5,93 km, 21,25 min, 3,36 min/km. Två intervaller till blev det, en på åtta minuter i 3,42-tempo och en på fem minuter i 3,34-tempo.
Direkt efter löpningen körde jag ett set med spänst/hoppstyrka och 3 x cirka 100 meter stegringslopp. Fick ihop totalt 70 minuter och 16,1 kilometer.
Styrkan idag blev gluteus, maghjul och diverse tåhävningsvarianter.

Related Articles

GALET LEGOBYGGE och GRYM CYKELFORM!

  Hej! Här kommer veckans vlogg! Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE! Det och ofantligt mycket...

ARBETSLÖS + grill med ELITEN!

  STÖD GÄRNA VLOGGEN OCH EN ARBETSLÖS STACKARE MED EN LITEN SWISH TILL: 076 - 166 49 97 - TACK! SATAN VILKEN GALEN VLOGG DETTA ÄR!!! - MÅNDAGSTRÖSKEL...

DUELLERNAS VECKA!

  Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg! -...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here