Några timmar lyckas jag väl samla in iaf

Stötte på Johannes Ringsby, min bror och några till cyklister under måndagens stakpass!
Hej!
Nu kräver jag som nybliven 41-åring att ni alla kliver in och kollar min senaste vlogg! Tack för alla gratulationer förresten!
Jag har det bra och det rullar på rätt fint nu. Dock är jag fortfarande osäker på hur det blir i höst. Inga besked från skolan jag jobbar på, så jag hade behövt tips på jobb och/eller utbildningar. Hör av er!!
Det har blivit skapligt med träning denna vecka i alla fall.
I måndags blev det stakning till Falun och tillbaka, fyra timmar och 71,3 kilometer. Efteråt körde jag mitt gamla maxstyrkepass.
Tisdagen bjöd på löpintervaller:

Passet blev totalt 61 minuter och 14,2 kilometer. Intervallerna blev 1-2-3-4-5-5-4-3-2-1 minut, med en minut vila. Snittet där landade på 3,28 min/km. Styrkan den dagen blev bålstabilitet.

Här kände jag mig lite mindre tjock än vanligt.
I onsdags fyllde jag 41 och fick ett väldigt fint besök:

Den gode Anton Rajalakso som jag sedan drygt ett år tillbaka hjälper med träning och som numer även blivit en god vän dök upp.
Anton har varit sjuk länge, men ville ändå träna. Vi samlade ihop 2 h 45 min och 43,8 kilometer stakning. Jag körde igenom ett kortare kettlebellpass också. Efteråt bjöd den chefen mig på mat och riktiga trevligheter. Väldigt uppskattat, tack Anton!
Igår torsdag körde jag ett fint stakpass med Johan Höcke på tre timmar och 51,9 kilometer. Avslutade den dagen med gluteusstyrka och maghjul.
Idag fick jag återigen trevligt sällskap på passet i form av Albin Berger. Vi åkte som vanligt till Falun och tillbaka, denna gång med en liten avstickare för ett studiebesök på Bilfix:

Dagens pass blev klassiskt sjukt nog, det slutade på 3 h 40 min och 60 km blankt. Efteråt körde jag ett kompletteringsstyrkepass.
Imorgon väntar det förhoppningsvis ett fint cykelpass, så 20 timmar denna vecka bör inte vara några bekymmer!

Related Articles

GALET LEGOBYGGE och GRYM CYKELFORM!

  Hej! Här kommer veckans vlogg! Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE! Det och ofantligt mycket...

ARBETSLÖS + grill med ELITEN!

  STÖD GÄRNA VLOGGEN OCH EN ARBETSLÖS STACKARE MED EN LITEN SWISH TILL: 076 - 166 49 97 - TACK! SATAN VILKEN GALEN VLOGG DETTA ÄR!!! - MÅNDAGSTRÖSKEL...

DUELLERNAS VECKA!

  Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg! -...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here