Kundportal och kundrelationer

Hej bloggvänner. 
Det här med relationer till kunder, så kallade kundrelationer blir ju ständigt viktigare. Den rådande konkurrensen på de allra flesta marknader gör ju så att det är allt viktigare med att ha goda kundrelationer och bygga upp ett förtroende för varje enskild kund. Har man dåliga kontakter och relationer med sina kunder så riskerar man att förlora dessa till konkurrerande företag och det vill nog ingen. 
Att ha en bra fungerade kundportal är ju a och o i dessa tider med allt hårdare klimat för företagare och kunder för den delen. Har man en krånglig, dålig och i vissa fall kanske även ful sida rent grafiskt så tror jag det är lätt för kunderna att leta sig vidare till sidor med enklare och ett mer stilrent utseende. Kan man stoltsera med en lättförståelig kundportal som dessutom är snygg så tror jag att man markant kan höja chanserna för att knyta an nya kunder till sitt företagsnätverk. Får man sedan ett bra bemötande så tror jag att kunderna förblir lojala under lång tid dessutom! 

Så nog är det viktigt att man som kund känner att man får ett gott bemötande och den service man söker. Dessutom att man får sin information i rätt tid inför viktiga saker och även att man känner att man kan lita på företaget i fråga. 
https://adamsteen.se/

Related Articles

Simons KALASRACE 2025 – HUR FORT kan jag springa på 5 km?!

En salig blandning - högt och lågt. Samt en avslutning med det klassiska evenemanget "Simons kalasrace"! Ny kod hos https://www.skistart.com: koden ”STSK05” ger 10% rabatt...

TRÄNING och Jone bjuder på SKOJ!

  Hallå där! Här är veckans vlogg! Det är fullt med vind, träning, träning i gott sällskap, väggningar, dödskörningar + andra tokerier och SKOJ! _____ Bli medlem i kanalen...

IGÅNG med TRÄNING – men något FÖRÄNDRADE ALLT..!

Det blev en hård start på det nya träningsåret, ont överallt efter fyra dagar. Därefter HÄNDE NÅGOT SOM FÖRÄNDRADE ALLT. Vad, det kanske inte ens står...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here