Onsdags-VM med resultat

Ja, då var ytterligare ett onsdags-VM lagt till handlingarna, med resultatet som följer:

1:a Henrik Öijer
2:a Jesper ”77” Larsson
3:a Stefan Sunnerberg
4:a Pontus Kastemyr
5:a Janne Jakobsson
6:a Adam Steen
7:a Stefan Snell

Resterande killar som åkte bra på vissa något heat, men som hade diverse material-/kropps-problem på vissa:

Robert Österling, halvsjuk, men riktigt snabb ändå bitvis
Jens Westergren, snabb på en del, osynlig på vissa.
Magnus Darvell, förkyld, men ändå femma på andra heatet.
Johan Landström, ej med på första, vann andra.
Martin Eriksson, vann första, bula i fälgen på andra.

Övriga deltagande:

– Pierre.S, Borlänge CK
– Niklas Bjerring
Göran Eriksson
– Joakim Hero
– Jonatan Steen
– Johan Ekman
– Erik Wallén

Kan ha missat några resultat och/eller namn, rätta mig i sådana fall.

För egen del så gick det lite upp och ner. Första heatet kändes bra: 5:a. Därefter hade jag halvdåligt fokus och inte någon höjdarteknik. I tredje heatet ramlade jag och slog i knäet. Kändes rätt rejält ett tag efter det. Bara att ta nya tag, det går upp och ner.

Bilder:

Undrar vad Jens håller på med?

Funderingar och ändring av banan på uppvärmningen.

https://adamsteen.se/
Previous articleIkväll 17,00 kör vi igen!
Next articleTvå fina..

Related Articles

GALET LEGOBYGGE och GRYM CYKELFORM!

  Hej! Här kommer veckans vlogg! Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE! Det och ofantligt mycket...

ARBETSLÖS + grill med ELITEN!

  STÖD GÄRNA VLOGGEN OCH EN ARBETSLÖS STACKARE MED EN LITEN SWISH TILL: 076 - 166 49 97 - TACK! SATAN VILKEN GALEN VLOGG DETTA ÄR!!! - MÅNDAGSTRÖSKEL...

DUELLERNAS VECKA!

  Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg! -...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here