Ny vlogg för er att bevittna. Som vanligt ber jag er att gilla videon, dela om möjligt och såklart prenumerera på kanalen. Hade varit kul att nå 1 000 prenumeranter, långt dit jag vet och en ganska smal nisch detta, men man får väl ändå ha mål!?
Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Är det en lämplig kommentar tycker du? Jag lägger ner rejält med tid på detta och det enda jag får är sådana här kommentarer. Känns jävligt värt att fortsätta!
Ser du inte lite smalfet ut på bilderna 🤔
Är det en lämplig kommentar tycker du? Jag lägger ner rejält med tid på detta och det enda jag får är sådana här kommentarer. Känns jävligt värt att fortsätta!