100 i BÄNKPRESS!!!! + 40″-20″ + SkiErg


Tekniken är väl inte bländande, jag har fler tics än Stefan Holm och jag är fet som få, men vad gör väl det när 100 KILO lyftes för första gången i livet!!!!!!!!11

Goder afton.

Detta inlägg kommer te sig ganska svårförstått för er vanliga människor, men ni får försöka sätta er in i en framgångsrik människas liv för en gångs skull. Hybrisen och storhetsvansinnet når höga höjder nu. Hade jag varit en duktig skidåkare så hade jag varit en överjävla finne i röven på folk, mer än nu. 

Jag sprang även idag två varv runt Kolgården, ett som uppvärmning och ett som nedvarvning. Inne på gymet så skrevs följande idrottshistoria:

– Bänkpress 1×1 90 kilo, 2 x 1 100 kilo!!!!!

– Latsdrag 1 x 3 90 kilo, 1 x 2 95 kilo, 1 x 1 100 kilo

– Magchrunches i maskin 3 x 6 91 kilo

– Enbenspress i maskin 3 x 1 132 kilo, 2 x 1 136 kilo, 1 x 1 141 kilo

– Tricepspress med hantlar 1 x 3 20 kilo, 1 x 2 20 kilo, 1 x 1 20 kilo

– Magövning i TRX-band 3 x 12

– Löpband 10 minuter 40″-20″, 19,3 km/h och 5% lutning ( 170 snittpuls, 187 maxpuls, sprang 60 sekunder sista intervallen)

– SkiErg 5 x 20 drag maxinsats, motstånd 10

Jävligt bra pass och känsla. Löpbandet var en rolig ny grej faktiskt, fick upp bra puls och flås, utan att få mjölksyra. Blir nog mer sådant framöver!

https://adamsteen.se/

Related Articles

Fyllt 42 ÅR och CYKELPERS!

  Hej på er! Ja, under denna vecka har jag passat på att fylla år, igen, usch. I övrigt har jag tränat en massa timmar, varenda dag....

ÅTERFALL direkt med STAKVECKA!

Hej. Det blev ett kort uppehåll från mitt sista rullskidpass. Denna veckan bjöd på ett fint cykelpass med Johan Höcke, Niklas "Bäckis" Bäckman och Isak...

Mitt SISTA RULLSKIDPASS!!!

Tjena! Fullsmetad vlogg och en vecka med mycket träning och KATASTROFALT VÄDER. Veckan börjar i dur med en fin insats på måndagströskel och cyklingen -...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here