Låg med i cirka 25 kilometer. Tappade därefter och låg sexa själv. Tappade två placeringar sista kilometrarna. I mål som skapligt nöjd och ruskigt trött åtta.
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Bra kört! vet du placeringen på henrik alm? 🙂
Går rykten om en kramp./claes
Tack, han kom sexa.
Inte vet jag något om en kramp heller 😉