Tämligen fint på Lugnet nu. Snö som aldrig förr (?) och kanonerna gör sitt yttersta för att tillverka mer snö! Det är också packat på längre banor än de 7-800 meter som konstsnöspåret bjuder på!
Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Inte jag heller, har jobbat, svininfluensat mig, vilat och varit stumvilad. Men jag tror att det går att åka elljusspåret och kanske även mer. Det är mycket snö i alla fall!
Vart går det att åka på Lugnet nu?
Jag vet inte spårstatusen eftersom jag är i Älvdalen och tränar med Sören P :)han är stark
Inte jag heller, har jobbat, svininfluensat mig, vilat och varit stumvilad. Men jag tror att det går att åka elljusspåret och kanske även mer. Det är mycket snö i alla fall!
Oj, vilken ära! Ja det kan jag tro att han är 🙂