Gymtränat och jobbat på gym

Godkväll.
Måndag betyder ju måndagsstyrka, så inget undantag idag. Blev ensam denna dag, och det går ju bra det också. Körde i princip samma program och upplägg som de senaste gångerna:
– 1000 meter jogg + lätt mage/rygg som uppvärmning

– Chinsliknande övning i romerska ringar, 12 + 6 + 3 repetitioner 0 – 10 – 15 kilo 

– Dips, 12 + 6 + 3 repetitioner 15 – 25 – 40 kilo

– Magövning, 3 x 15 repetitioner, 80 kilo

– Benpress, 12 + 6 + 3 repetitioner 150 – 200 – 250 kilo  

– Bänkpress, 12 + 6 + 3 repetitioner 60 – 65 – 75 kilo

– Frivändningar, 1×12 repetitioner 60 kilo

– Marklyft, 1×12 80 kilo

– Bråsterk, 3×10 brant lutning

– 17 minuter uthållighetsstyrka

– 2000 meter löpning 6,24 (3,15 första 1000 – 3,09 andra 1000), en bra bit under tröskel 

Kände mig rätt så pigg och stark trots tre dagars tävlande i helgen. Men jag fick över 30 timmars vila och en lång natts sömn sedan gårdagens tävling.
Idag så har jag lämnat in min iPhone 4S som haft en spricka i glaset en längre tid och den började också bli riktigt trött. Fick då en lånetelefon av Tre (3), någon trött gammal samsung. Så det kommer eventuellt bli lite mindre med bilder här på bloggen under en kortare tid. Förhoppningsvis får jag tillbaka min nya iPhone inom två veckor.
Dagens bra:

– Bra träningspass med bra resultat och tid på löpningen
– Har fått många jobbtimmar på gymet denna vecka
– Tagit tag i mig själv och lämnat in mobilen
– Hade en väldigt nöjd kund på gyminstruktionen idag
https://adamsteen.se/

Related Articles

GALET LEGOBYGGE och GRYM CYKELFORM!

  Hej! Här kommer veckans vlogg! Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE! Det och ofantligt mycket...

ARBETSLÖS + grill med ELITEN!

  STÖD GÄRNA VLOGGEN OCH EN ARBETSLÖS STACKARE MED EN LITEN SWISH TILL: 076 - 166 49 97 - TACK! SATAN VILKEN GALEN VLOGG DETTA ÄR!!! - MÅNDAGSTRÖSKEL...

DUELLERNAS VECKA!

  Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg! -...

2 COMMENTS

  1. Hej. Fråga 17 min uthållighetsstyrka, är det tiden styrkeövningarna tar eller är det någon annan övning?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here