Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Tänk vad livet var enklare innan man hade iPhone. Jag skulle nästan riskera mitt egna liv för min. Blev lite förvånad att du inte hoppade efter när du tappade din i trapphuset :).
Det är ordning på dig, stödstrumpor och iPhone borde finnas i varje mans garderob.
Ja, man försöker ju ha koll! :)Du har rätt!
Tänk vad livet var enklare innan man hade iPhone. Jag skulle nästan riskera mitt egna liv för min. Blev lite förvånad att du inte hoppade efter när du tappade din i trapphuset :).
Ja, du har rätt. Men jag hann tyvärr inte riktigt reagera i situationen.