Bestämde mig för att skippa att själv delta i företagsstafetten och var istället med som ledare åt vinnarlaget Idrottsarrangören Mats Andreasson, i laget åkte:
Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Det va väl roligt för Mats, fick han stoltsera med ännu en seger. Kul för killarna att dem har fått jobb hos Mats eller va det bara idag? Hoppas Mora plockar in ett gäng kenyanska löpare till Vasastafetten. Så att dem kan knäppa Mats på näsan. Haha:-)
Det va väl roligt för Mats, fick han stoltsera med ännu en seger. Kul för killarna att dem har fått jobb hos Mats eller va det bara idag? Hoppas Mora plockar in ett gäng kenyanska löpare till Vasastafetten. Så att dem kan knäppa Mats på näsan. Haha:-)
King!