Att ens ta sig upp ur sängen är nu kämpigt. Träningsvärken från gårdagens styrkepass gör nog sitt till. Upp och slita på slogshygget nu. Ikväll blir det ett stakpass.
Hej.
Det blev ett kort uppehåll från mitt sista rullskidpass. Denna veckan bjöd på ett fint cykelpass med Johan Höcke, Niklas "Bäckis" Bäckman och Isak...
Tjena!
Fullsmetad vlogg och en vecka med mycket träning och KATASTROFALT VÄDER. Veckan börjar i dur med en fin insats på måndagströskel och cyklingen -...
Häng i Adam, även om det inte känns så nu så kommer det att vända. Du är ju Kingen!
Du kämpar på jättebra ! Det här har du igen i vinter !Heja Heja !
Rasmus
Fan va du håller i !Det här kommer att ge resultat ska du se 🙂
Wille
Tack allihopa, det värmer! Det är bara att bita ihop, men det är en tuff period jag är inne i för tillfället. 🙂