Vad säger ni om nya headern? Jag tycker att det blev lite snyggare, främst med tanke på att denna fyller ut mer än den gamla, plus att jag la svart bakgrund bakom bilden. Men det är ni som får säga hur det blev!
Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Nej men denna vecka är förhoppningen att komma igång. Jag börjar med kortare lugnare pass och bygger successivt upp farten och längden på passen. Det beror alldeles på, allt från en vecka till en månad. Beroende på känsla och form.
Nej men denna vecka är förhoppningen att komma igång. Jag börjar med kortare lugnare pass och bygger successivt upp farten och längden på passen. Det beror alldeles på, allt från en vecka till en månad. Beroende på känsla och form.