Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Hur är kuperingen på Bergebo Skimaraton? Funderar på att kanske köra ovallat, då mitt fästvalleutbud är ganska begränsat. Om vi jämför det med t.ex elljusslingan på Lugnet?
Hur är kuperingen på Bergebo Skimaraton? Funderar på att kanske köra ovallat, då mitt fästvalleutbud är ganska begränsat. Om vi jämför det med t.ex elljusslingan på Lugnet?
Det är någon backe här och där. Det är svårt att jämföra så, men jag skulle inte köra ovallat iaf.