Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Bra kört adde!
Bra vallat Adam , du är kung nu.!!!
/Janolov
Tack Mang- och Jan-Olof 🙂 Kul idag!! Tack för hjälpen med langningen!!
Bra kört. Såg ut att vara tätt i toppen. Nästa gång tar du spurten.
Tack, ja jag hoppas det 🙂
bra kört !!! Kan du inte skriva lite om vallning är en glad motionär som vill ha lite tips..
Andreas
Tackar. Har funderat på att börja med det. Så länge så tycker jag att det är bäst att du mailar mig på: [email protected] för tips 🙂
Film från tävlingen finns på Youtube. Sök på Norrbärke skimaraton.