Hej.
Det blev ett kort uppehåll från mitt sista rullskidpass. Denna veckan bjöd på ett fint cykelpass med Johan Höcke, Niklas "Bäckis" Bäckman och Isak...
Tjena!
Fullsmetad vlogg och en vecka med mycket träning och KATASTROFALT VÄDER. Veckan börjar i dur med en fin insats på måndagströskel och cyklingen -...
Grattis!!! Det där var väl häftigt! Nu är det definitivt dags att lämna superklassen och cykla med de stora pojkarna 🙂
Jag saknar dig vid middagsbordet i Ramsau. Rödvin varje dag i två veckor nu, formen är på topp!
Tack. Grymt som fan 🙂 Ja, kanske det i sinom tid 🙂 Förstår det, låter kanon. Vi hörs och ses 🙂
Grattis! Kul att du fick till det på hemmaplan, du har ju varit däruppe och nosat många gånger som sagt.
Tack så mycket, det var riktigt härligt! Tycker du hävdar dig bra i snabbklassen också!!