Styrka, skate och dags för skärpning?!

Godkväll kära läsare!
Jodå, jag hann med att träna idag också. Även en ”massa” annat har hunnits med under dagens gång. Såhär såg dagen ut i stora drag:
– 05.45; Uppgång, påklädning, frukost, resa till Borlänge för jobb.
– 06.45; Jobbstart. Jobbar som sagt på ett företag som bygger hus, detta jobb ska storbloggaren och motionären Henrik Öijer börja jobba på imorgon. Likaså min bror.
– 16.15; Jobbslut. Åka hem till kära Falun.
-16.35; Hämtade mat på Dala Wärdshus, åkte sedan upp till InterSport I13 för att köpa däck och slang till min smalhjuling. 
– 17.10; Byta om inför dagens träning.
– 17.20; Dagens träning: Skate upp till Lugnet, styrka i friidrottshallen (2 set på Golden-4, ett utan och ett med vikter + Bråsterk 5×10 + ett set skivstång), fortsätta rullskidsturen halvvägs till Skuggarvet med sex impulser och några styrke- samt teknikövningar under turens gång.
– 19.45; Sätta på däcket på min landsvägscykel och därefter: dusch, raka benen och middag.
– 21:00; Till ICA Maxi för att köpa godis, man måste ju äta fett för att bränna fett?! Träffade även idag på skidåkaren Pär Jonsson, slängde lite käft, handlade mina godsaker och åkte därefter hem (via solariet…).
– 22.15; Ut med Stella så hon fick kissa och leka.
– 22.35; Blogga, surfa runt, slöa.
– 23.00; Sova!
Sådär ser dagarna mer eller mindre ut nu i veckorna, faktiskt ganska skönt att ha det såhär inrutat. Tyvärr går det ut över er läsare som får sämre inlägg, färre inlägg och mindre (eller till och med inga) bilder. Men jag ska försöka fixa en kamera (har tappat bort min) och även komma igång med bloggandet mer framöver. Dock så siktar jag på två inlägg per dag i veckodagarna också, ett på morgonen för att berätta om aktuell status och ett på kvällen för att berätta om (den uteblivna?) träningen. Hoppas ni förstår..
Godnatt och tack för idag!
Jag kan bjuda på en gammal bild från förra årets Hackmora bergslopp (tidigare upplagd här på bloggen dock, men det kanske är bättre än ingen bild alls?):
https://adamsteen.se/
Previous articleSnart helg..
Next articleFörsta juli.

Related Articles

GALET LEGOBYGGE och GRYM CYKELFORM!

  Hej! Här kommer veckans vlogg! Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE! Det och ofantligt mycket...

ARBETSLÖS + grill med ELITEN!

  STÖD GÄRNA VLOGGEN OCH EN ARBETSLÖS STACKARE MED EN LITEN SWISH TILL: 076 - 166 49 97 - TACK! SATAN VILKEN GALEN VLOGG DETTA ÄR!!! - MÅNDAGSTRÖSKEL...

DUELLERNAS VECKA!

  Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg! -...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here