6×10 min klassiskt AII

Hej hej.

Idag blev det ett fint AII-pass uppför och på fjället. Kalle, jag och Bill körde ihop:

1:a intervallen: 10,04 min, 161 snitt-, 172 maxpuls, 110 höjdmeter.

2:a intervallen: 10,00 min, 162 snitt-, 170 maxpuls, 100 höjdmeter.

3:e intervallen: 10,00 min, 167 snitt-, 177 maxpuls, 75 höjdmeter.

4:e intervallen: 10,19 min, 159 snitt-, 170 maxpuls, 15 höjdmeter.

5:e intervallen: 10,20 min, 159 snitt-, 168 maxpuls, 90 höjdmeter.

6:e intervallen: 10,00 min, 162 snitt-, 172 maxpuls, 90 höjdmeter.

Totalt var vi ute i 2,05 timmar. Det var ett riktigt lurigt före, jag och Kalle körde en SkiGo-burk racing extra 0-+4, bitvis hade vi fäste, bitvis högg det, bitvis så var det bara att staka. Bill körde ruggat och hade nog bäst skidor överlag idag!

Nu är det dags för lunch, därefter vila och i eftermiddag så kör vi skatedistans!

Hörs efter det.

https://adamsteen.se/
Previous articleDags för skidor.
Next article2,05 tim skate

Related Articles

GALET LEGOBYGGE och GRYM CYKELFORM!

  Hej! Här kommer veckans vlogg! Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE! Det och ofantligt mycket...

ARBETSLÖS + grill med ELITEN!

  STÖD GÄRNA VLOGGEN OCH EN ARBETSLÖS STACKARE MED EN LITEN SWISH TILL: 076 - 166 49 97 - TACK! SATAN VILKEN GALEN VLOGG DETTA ÄR!!! - MÅNDAGSTRÖSKEL...

DUELLERNAS VECKA!

  Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg! -...

3 COMMENTS

  1. Kul med Läger uppdatering!
    Visa lite bilder på hur det ser ut i spåren där uppe!
    Kö hårt!!
    /Norre

  2. Tack Norre. Ska försöka lägga in någon bild!

    Oscar: Jag är jämt trött, mer eller mindre. Eftermiddagsluren tog jag efter, bilden är tagen direkt efter träningen.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here