Förra årets sista – detta års första. Titta, gilla, dela, prenumerera tills era fingrar och ögon blöder. Kör!!!!!
_____
Själv så ska jag strax ut på en lugn löptur, tar nog med mig Boris på halva den. Blickar på termometern och ser att det är 3-4 minusgrader. Kylan verkar vara här för att stanna nu också, usch. Jag som hatar minusgrader, speciellt i början när man är ovan. Håller sig tempen kring 4-5 minusgrader som kallast så är det ändå okej, kallare än så är döden tycker jag.
Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Snyggt Adam! Bra jobbat! Den här vloggen var mycket intressantare ihopklippt än tidigare vloggar- fortsätt så 🙂
Ser fram emot nästa!
Tack! 🙂