Hej.
Det blev ett kort uppehåll från mitt sista rullskidpass. Denna veckan bjöd på ett fint cykelpass med Johan Höcke, Niklas "Bäckis" Bäckman och Isak...
Tjena!
Fullsmetad vlogg och en vecka med mycket träning och KATASTROFALT VÄDER. Veckan börjar i dur med en fin insats på måndagströskel och cyklingen -...
Hej, vad använder du för verktyg (rasp? ) för slipning av stavspetsarna?
En sådan: http://www.clasohlson.com/se/Diamantbryne-Dianova-Lapstone-Cook/Pr408744000 , Från Clas Ohlson – diamantslipsguden
Tack för tipset och en bra blogg!
Varsågod och tack själv! 🙂
Stavspetsar är tillverkade av hårdmetall. Alltså Wolframkcarbid och cobolt i skön blandning. Hårdare än allt stål! Diamant fungerar bra.
Precis 🙂
hårdare än Adam Steen ?
Säg du
Ja wolframcarbid å cobolt är ju fan inte hårdare än en Steen!
Oj!