Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Det har du rätt i. Men din omkörning var det inget fel på. Vart mest grinig på hetset och sedan stoppet i "brantbacken", såg ju hur det gick till i prestige och förstod att det skulle bli så även i vår klass. Men men, du var ju helstark!
Tack för den =) Du gav bort din placering Adam, alla gratis placeringar man kan få tar man!
/Jocke
Det har du rätt i. Men din omkörning var det inget fel på. Vart mest grinig på hetset och sedan stoppet i "brantbacken", såg ju hur det gick till i prestige och förstod att det skulle bli så även i vår klass. Men men, du var ju helstark!