Jag gillar ju att kolla mycket på film, både hemma och på bio. Tycker om de flesta genrer, men jag ser helst på komedi, skräck och thriller. Så jag undrar om ni inte kan komma med lite filmtips?
Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Franska "Amelie från Montmartre", "Tillsammans är man mindre ensam", Tim Burtons "Big Fish" och Lukas Moodyssons "Mammut" tycker jag är riktigt hjärtknipande filmer med varm och givande historia. Inte direkt komedi, skräck eller thriller men väldigt tänkvärda 🙂
Taken är bra om ni inte redan sett den!
den har jag sett, riktigt bra!
Franska "Amelie från Montmartre", "Tillsammans är man mindre ensam", Tim Burtons "Big Fish" och Lukas Moodyssons "Mammut" tycker jag är riktigt hjärtknipande filmer med varm och givande historia. Inte direkt komedi, skräck eller thriller men väldigt tänkvärda 🙂
Tack för tipsen!