Sitter på Moras gågata och filosoferar. Förkyld, hungrig och inget jobb. Hopp om livet alltså. Adam Steen, hur ska du lösa detta? Ta tag i mig själv, sluta tycka synd om mig själv, klipp mig (blondera håret menade jag) och skaffa ett jävla jobb!!
Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Har du provat att lämna in CV på någon av sportaffärerna i Mora/Falun? Du har ju onekligen mycket stor kunskap i skidåkning och cykling och säkert bra kunskaper i löpning också, en sådan kompetens är ju värdefull på en sportaffär.
Kanske detta?
http://www.arbetsformedlingen.se/For-arbetssokande/Hitta-lediga-jobb/Sok-jobb-i-Platsbanken/Platsbanken-arbetsort.html?url=-123388378%2FStandard%2FPlatsannonser%2FVisaPlatsannonsViaArbetsort.aspx%3Fq%3Ds%2528ld%2528199%2529l%252820%2529k%25282080%2529%2529a%252820%2529sp%252865%2529sr%25281%2529c%25284AC96B05%2529%26ids%3D1889735%26o%3D20%26k%3D0%26ps%3Dlan%252820%2529&sv.url=12.5c31f22411dd2c5931280001445
Tack, ska prova då! 🙂
Har du provat att lämna in CV på någon av sportaffärerna i Mora/Falun? Du har ju onekligen mycket stor kunskap i skidåkning och cykling och säkert bra kunskaper i löpning också, en sådan kompetens är ju värdefull på en sportaffär.
Har pratat med dem, men det verkar vara svårt att få jobb..