Sitter på Moras gågata och filosoferar. Förkyld, hungrig och inget jobb. Hopp om livet alltså. Adam Steen, hur ska du lösa detta? Ta tag i mig själv, sluta tycka synd om mig själv, klipp mig (blondera håret menade jag) och skaffa ett jävla jobb!!
Hej.
Det blev ett kort uppehåll från mitt sista rullskidpass. Denna veckan bjöd på ett fint cykelpass med Johan Höcke, Niklas "Bäckis" Bäckman och Isak...
Tjena!
Fullsmetad vlogg och en vecka med mycket träning och KATASTROFALT VÄDER. Veckan börjar i dur med en fin insats på måndagströskel och cyklingen -...
Har du provat att lämna in CV på någon av sportaffärerna i Mora/Falun? Du har ju onekligen mycket stor kunskap i skidåkning och cykling och säkert bra kunskaper i löpning också, en sådan kompetens är ju värdefull på en sportaffär.
Kanske detta?
http://www.arbetsformedlingen.se/For-arbetssokande/Hitta-lediga-jobb/Sok-jobb-i-Platsbanken/Platsbanken-arbetsort.html?url=-123388378%2FStandard%2FPlatsannonser%2FVisaPlatsannonsViaArbetsort.aspx%3Fq%3Ds%2528ld%2528199%2529l%252820%2529k%25282080%2529%2529a%252820%2529sp%252865%2529sr%25281%2529c%25284AC96B05%2529%26ids%3D1889735%26o%3D20%26k%3D0%26ps%3Dlan%252820%2529&sv.url=12.5c31f22411dd2c5931280001445
Tack, ska prova då! 🙂
Har du provat att lämna in CV på någon av sportaffärerna i Mora/Falun? Du har ju onekligen mycket stor kunskap i skidåkning och cykling och säkert bra kunskaper i löpning också, en sådan kompetens är ju värdefull på en sportaffär.
Har pratat med dem, men det verkar vara svårt att få jobb..