Max 83% i kroppslängd på klassiska stavar. Tack för den försäsongen FIS, era äckliga bakåtsträvande idioter! Någon som vill starta en protest?! #FuckFIS
Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
I praktiken blir det 0.85*kroppslängd eftersom det räknas med pjäxor på. Tror mina stavar på rullskidor är ca 1-2 cm längre. Men det gör nog inte så stor skillnad.
Men det är ju en märklig regel må jag säga. Jag ser gärna mer stakning, men att tjuvskating lätt ska ge diskning.
De satte ju standarden när de förbjöd Gundes långa stav?
Man överväger å inte tävla!
Jag är med på en protest, jävla skitregel!
Håller med, hatar FIS just nu.
Vad fan händer. Är detta ett skämt?
I praktiken blir det 0.85*kroppslängd eftersom det räknas med pjäxor på. Tror mina stavar på rullskidor är ca 1-2 cm längre. Men det gör nog inte så stor skillnad.
Men det är ju en märklig regel må jag säga. Jag ser gärna mer stakning, men att tjuvskating lätt ska ge diskning.
Jag förstår inte problemet. Det är väl bara kapa och köra?
Haha. Idiot.
Här var vi trevliga.