Gymmade igår – vilar idag

Den här övningen tar fint på triceps, 20 kilos hantel i vardera hand
Hann med ett pass till igår kväll, tillsammans med Jessica. Vi sprang till SATS Bislett (cirka tio minuter) där vi körde följande styrkeövningar:
– Diverse uppvärmningsövningar, för att aktivera kroppen

– Bänkpress 3 + 3 + 1 + 1 repetitioner (82,5 – 90 kilo)

– Latsdrag i maskin 3 + 3 + 1 + 1 repetitioner (75 – 85 kilo)

– Enbenspress i maskin 3 + 3 + 1 + 1 repetitioner per ben (90 – 110 kilo)

– Tricepspress med hantlar (se bilden ovan) 3 + 3 + 1 + 1 repetitioner (18 – 20 kilo)

– Magcrunches i maskin 4×5 repetitioner (45 kilo)

– SkiErg 5 x 25 sekunder maxinsats (Motstånd 10) 133-135 meter per intervall
 Vi avslutade sedan økten med att springa hem. Kände mig mycket piggare än passet tidigare under dagen, så det var skönt.
Idag är det vilodag och hemvändning till Sverige igen!

https://adamsteen.se/

Related Articles

GALET LEGOBYGGE och GRYM CYKELFORM!

  Hej! Här kommer veckans vlogg! Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE! Det och ofantligt mycket...

ARBETSLÖS + grill med ELITEN!

  STÖD GÄRNA VLOGGEN OCH EN ARBETSLÖS STACKARE MED EN LITEN SWISH TILL: 076 - 166 49 97 - TACK! SATAN VILKEN GALEN VLOGG DETTA ÄR!!! - MÅNDAGSTRÖSKEL...

DUELLERNAS VECKA!

  Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg! -...

2 COMMENTS

  1. Hej. Det är olika nästan varje gång, men ska försöka komma ihåg det 🙂 huvudsaken är väl att försöka aktivera så mycket stakmuskler som möjligt 🙂

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here