Jag och X har kört ett fint gymstyrkepass. Har fortfarande träningsvärk sen jag körde styrka i onsdags. Nu får det vara nog med träning innan Mallorca.
Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Hahaha… så komiskt o se sådana som dig…. tror sig vara storstekare o förakta arbetarrörelsen…. fast allt du drömmer om är att få ett arbete… du måste inse fakta: du är en arbetare…. och ingen storstekare…. därför ska du för ditt eget bästa rösta på Såssarna…. då kanske du åtminstone får tack över huvudet under resten av ditt liv!!!
De ville nog bara se om mustaschen är äkta!
Haha, ja!
Hahaha… så komiskt o se sådana som dig…. tror sig vara storstekare o förakta arbetarrörelsen…. fast allt du drömmer om är att få ett arbete… du måste inse fakta: du är en arbetare…. och ingen storstekare…. därför ska du för ditt eget bästa rösta på Såssarna…. då kanske du åtminstone får tack över huvudet under resten av ditt liv!!!
Det får stå för dig det. Du bör lära dig att stava 🙂
Men hörru herr anonym… Vad jag har sett hittills i mitt så är Sossarnas huvudsysselsättning att skapa förutsättningar för de som INTE vill jobba?!!?
"hittills i mitt liv" ska där stå. Ville tydligen sympatidyslexisera lite…
Bra där "Nacken", sant så sant1