Igång med TRÄNINGEN – SKADAD direkt!

 

Då har jag slutat min gymsatsning och återgått till det jag kan någorlunda bra – nämligen konditionsträning! Har gjort premiär på rullskidorna, sprungit hårda pass och tränat med Alfons på flera av mina löppass!

En konstig vecka med två lediga dagar på grund av stängd skola efter hot.

Missa inte denna fullsmetade vlogg!
_____

– Skaffa ett gratis debet/bank/kreditkort hos Northmill och få 101 kronor insatt direkt att handla för (jag har precis bytt från Rocker till Northmill) : https://www.northmill.com/se/kort/referral?referralCode=NORTHKNOJO

– Bli medlem i kanalen för att få åtkomst till flera förmåner:
https://www.youtube.com/channel/UCn98udtjJg4gK3G4ZXo5X3Q/join

– Använd koden ”steen200” för 200 kronor rabatt på kosttillskottet Relivo hos https://www.relivo.se/

– Använd koden ”Steen15” hos https://stamox.com/ för 15% rabatt på deras rödbetspulver

– Jag rekommenderar också att använda Nomio-shots innan tävling, du hittar dessa här: https://drinknomio.com/

– Kolla även in https://skistart.com/ för fina erbjudanden!

_____

kontakta mig för rabatt på kosttillskottet Relivo hos https://www.relivo.se/

Stöd gärna vloggen med en liten swish på: 076 – 166 49 97

Följ mig gärna på mina bloggar:

https://adamsteen.se

https://www.addesteek.se

 

Youtube

Instagram

Facebook

X (Twitter)

TikTok

Strava

Spreadshop

Fello

 

Hojta till om du har tips på jobb eller någon lämplig utbildning till mig, eller om du behöver hjälp med träningsupplägg/teknikträning på skidor/rullskidor, eller vill ingå någon annan form av samarbete:

Mail: [email protected]

Mobil: +46 76 166 49 97

Related Articles

ARBETSLÖS + grill med ELITEN!

  STÖD GÄRNA VLOGGEN OCH EN ARBETSLÖS STACKARE MED EN LITEN SWISH TILL: 076 - 166 49 97 - TACK! SATAN VILKEN GALEN VLOGG DETTA ÄR!!! - MÅNDAGSTRÖSKEL...

DUELLERNAS VECKA!

  Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg! -...

Fyllt 42 ÅR och CYKELPERS!

  Hej på er! Ja, under denna vecka har jag passat på att fylla år, igen, usch. I övrigt har jag tränat en massa timmar, varenda dag....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here