Klippresultatet:

Såhär blev utfallet efter klippningen och färgningen:

Kul med lite omväxling i hårlängd och färg.

Highlights, from the last hours and also coming hours:

  • Upp och slita igen på City gross, mellan 08:00-17:00 🙂
  • Träningen igår blev 1,35 löpning med Stella, mestadels snöpulsning, kändes bättre än dagen innan.
  • Packa väska inför Bosön mellan torsdag och måndag.
  • Träna idag, men vad?!?
  • Hmm, var nog inte så mycket mera.

Reflektioner?!?

https://adamsteen.se/

Related Articles

GALET LEGOBYGGE och GRYM CYKELFORM!

  Hej! Här kommer veckans vlogg! Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE! Det och ofantligt mycket...

ARBETSLÖS + grill med ELITEN!

  STÖD GÄRNA VLOGGEN OCH EN ARBETSLÖS STACKARE MED EN LITEN SWISH TILL: 076 - 166 49 97 - TACK! SATAN VILKEN GALEN VLOGG DETTA ÄR!!! - MÅNDAGSTRÖSKEL...

DUELLERNAS VECKA!

  Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg! -...

4 COMMENTS

  1. va fan du jobbar ju livet ur dig nu:) Lär bli mallis nu mr nyfrisyr! Seger i 5 milen i sörskog idag. De var jag värd.
    /gräffla

  2. Haha, nej fan. Hehe, hade varit nice, men kommer inte hålla i längden tyvärr. Oj grattis, du är grym, en annan har ju inte en chans att haka, varken i snabbhet eller ”innekillning” 🙂

  3. Vafan, om du nu säger att du ska satsa så är d klart du ska haka på till Mallis!! varför inte? o skyll inte på att du ej har råd… fråga farsgubben om spons… d handlar ju om träning… o bra träning!!

  4. Råd har jag att åka dit, men ej betala räkningar när man kommer hem, Nja, funkar inte riktigt så. En del är mer bortskämda än andra. Ska ge en förklaring om mitt mål med arbetslivet, med mera i ett inlägg senare idag.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here