Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Tack Mats, ser fram emot kommande drabbningar i Sågmyras färger! Jag är anställd utav bemanningsföretaget Adecco och de har för närvarande inget uppdrag åt mig, så jag går hemma och tränar bara. Så om någon vet något jobb helst 50-75% så hör av er!
LYCKA TILL i din comeback Adam, kul att se att du är back on track igen!!
Jobbar du nåt nu Ir kör du skidåkandet på heltid nu?
Tack Mats, ser fram emot kommande drabbningar i Sågmyras färger! Jag är anställd utav bemanningsföretaget Adecco och de har för närvarande inget uppdrag åt mig, så jag går hemma och tränar bara. Så om någon vet något jobb helst 50-75% så hör av er!
Kul att du är igång igen, lycka till!
Montelius
Tack ska du ha Montelius!
Du kan få provjobba hos mig. Men det finns en liten risk att du fastnar med ögonringen i träden. /Dalken
Men den risken är jag nog beredd att ta Mr Dalken! 🙂