Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Och så alla jävla sopor som kompenserar att de inte älskar sitt lag tillräckligt, med att tracka ner på Leksandsfansen varje år. FAN vad trist, allt kändes så bra efter första matchen 🙁
Och så alla jävla sopor som kompenserar att de inte älskar sitt lag tillräckligt, med att tracka ner på Leksandsfansen varje år. FAN vad trist, allt kändes så bra efter första matchen 🙁
Ja, fan 🙁