MORALOPPET POV 2026

 

Tjena!

Nytt lopp denna helgen och ännu ett rätt så bra resultat! Jag provade att ta med mig kameran under tävlingen denna gången, följ med mig under Moraloppet 2025, samma bansträckning som Vasaloppet 45.

Det och mycket annat i denna vloggen!

– Se till att kolla in https://skistart.com/

– Hör av er om ni behöver hjälp med träningsupplägg:
[email protected]
076 – 166 49 97

– Stöd gärna vloggen med en liten swish på: 076 – 166 49 97

– Använd koden ”steen200” för 200 kronor rabatt på kosttillskottet Relivo hos https://www.relivo.se/

– Bli medlem i kanalen för att få åtkomst till flera förmåner:
https://www.youtube.com/channel/UCn98udtjJg4gK3G4ZXo5X3Q/join

_____

Använd koden ”steen200” för 200 kronor rabatt på kosttillskottet Relivo hos https://www.relivo.se/

Stöd gärna vloggen med en liten swish på: 076 – 166 49 97

Följ mig gärna på mina bloggar:

https://adamsteen.se

https://www.addesteek.se

 

Youtube

Instagram

Facebook

X (Twitter)

TikTok

Strava

Spreadshop

Fello

 

Hojta till om du har tips på jobb eller någon lämplig utbildning till mig, eller om du behöver hjälp med träningsupplägg/teknikträning på skidor/rullskidor, eller vill ingå någon annan form av samarbete:

Mail: [email protected]

Mobil: +46 76 166 49 97

Related Articles

ARBETSLÖS + grill med ELITEN!

  STÖD GÄRNA VLOGGEN OCH EN ARBETSLÖS STACKARE MED EN LITEN SWISH TILL: 076 - 166 49 97 - TACK! SATAN VILKEN GALEN VLOGG DETTA ÄR!!! - MÅNDAGSTRÖSKEL...

DUELLERNAS VECKA!

  Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg! -...

Fyllt 42 ÅR och CYKELPERS!

  Hej på er! Ja, under denna vecka har jag passat på att fylla år, igen, usch. I övrigt har jag tränat en massa timmar, varenda dag....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here