Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Du är stark Adam. Det borde kunna räcka till topp 50 i Vasaloppet. Men vi väntar fortfarande att du ska köra det viktigaste testet av dem alla, 5000 m SkiErg 🙂
Du är stark Adam. Det borde kunna räcka till topp 50 i Vasaloppet. Men vi väntar fortfarande att du ska köra det viktigaste testet av dem alla, 5000 m SkiErg 🙂
Tack 🙂
Jag vet, men den som väntar på något gott… 😉
Är det inte värt att ha handskar på skiergen med tanke på skavsåren?
Jo, jag har det också 🙂
På rullskidorna åkte jag utan hela sommaren. Klarade mig från skavsår då 🙂