Hej.
Det blev ett kort uppehåll från mitt sista rullskidpass. Denna veckan bjöd på ett fint cykelpass med Johan Höcke, Niklas "Bäckis" Bäckman och Isak...
Tjena!
Fullsmetad vlogg och en vecka med mycket träning och KATASTROFALT VÄDER. Veckan börjar i dur med en fin insats på måndagströskel och cyklingen -...
Jag hade ProSki 2:or på racet. Annars brukar jag köra med ProSki tech 3:or, vilka är de tyngsta du kan åka på. De andra igår hade 2:or, 2-3:or och 3:or. Visst hade jag lite lättare rull än Kalle och Jimmie. Men jag upplevde inte skillnaden som så stor.
Bra kört Patch, du va helsnabb på slutet.
Tack. Det var tack vare din eminenta draghjälp 🙂
ujujuj, tur det inte står att jag körde på swenor-2or hahaha
Nej det kommer aldrig någon få reda på 🙂
Adam: vad hade ni andra för hjul?
Jag hade ProSki 2:or på racet. Annars brukar jag köra med ProSki tech 3:or, vilka är de tyngsta du kan åka på. De andra igår hade 2:or, 2-3:or och 3:or. Visst hade jag lite lättare rull än Kalle och Jimmie. Men jag upplevde inte skillnaden som så stor.