Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Inlägg 06.58 jo jag tackar ja.Jag ser nog också gärna en film från hygget någon dag som någan annan också önskade, det skulle vara kul att se exakt hur kul ni har det på dagarna. 🙂
Inlägg 06.58 jo jag tackar ja.Jag ser nog också gärna en film från hygget någon dag som någan annan också önskade, det skulle vara kul att se exakt hur kul ni har det på dagarna. 🙂
Heja på ! Skitbra träning ju ! Blir ju nästan avundsjuk ! Ampe
Jimpen, 06,58 då låg du och sov! Film kommer 🙂
Ja, om du är avundsjuk så kan du komma och hjälpa till! 🙂