Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Kommer ihåg när vi satte plant med J-laget. Skulle vara roligt att se det hygget nu, hälst groparna där vi gömde alla plantor som inte åkte ner i backen (fick betalt per planta). Lär vara ganska tätt mellan trädena på vissa ställen 🙂
Kommer ihåg när vi satte plant med J-laget. Skulle vara roligt att se det hygget nu, hälst groparna där vi gömde alla plantor som inte åkte ner i backen (fick betalt per planta). Lär vara ganska tätt mellan trädena på vissa ställen 🙂
Hehe, jasså! Era dårar! 😉
Där skulle man vilja bo.
Ja, det är få förunnat!