Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Själv tränar jag aldrig med halsont/feber, men tränar annars om det känns ok.. Men hur brukar du resonera angående träning och att vara förkyld/snorig/täppt i näsan?
Jag brukar inte göra det heller. I onsdags hade jag ont i halsen på morgonen, kände mig inte sjuk i övrigt samt att det gick över under dagen. Nu är jag mest snorig, och då brukar jag köra ändå. Kommer troligen ta någon vilodag i början av nästa vecka. Vill så gärna köra cx-tävlingen i Falun i helgen. Därav min något dumdristighet att träna trots halsont på morgonen.
Själv tränar jag aldrig med halsont/feber, men tränar annars om det känns ok..
Men hur brukar du resonera angående träning och att vara förkyld/snorig/täppt i näsan?
Jag brukar inte göra det heller. I onsdags hade jag ont i halsen på morgonen, kände mig inte sjuk i övrigt samt att det gick över under dagen. Nu är jag mest snorig, och då brukar jag köra ändå. Kommer troligen ta någon vilodag i början av nästa vecka. Vill så gärna köra cx-tävlingen i Falun i helgen. Därav min något dumdristighet att träna trots halsont på morgonen.