VREDESUTBOTT, SJUK, mobbning och MASSA timmar!

Fan vilken vecka!

– Blivit vansinnig på folk i vanlig ordning!
– Varit i Orsa Grönklitt och åkt skidor?! (Känns som det iaf)!
– Mobbning
– Haft bekymmer med en rejäl förkylning – men kört ändå?!
– Ångest, oro, ensamhet, bekymmer.

En vanlig vecka i mitt liv med andra ord!

_____

Bli medlem i kanalen för att få åtkomst till flera förmåner:
https://www.youtube.com/channel/UCn98udtjJg4gK3G4ZXo5X3Q/join 

_____

Använd koden ”steen200” för 200 kronor rabatt på kosttillskottet Relivo hos https://www.relivo.se/

Stöd gärna vloggen med en liten swish på: 076 – 166 49 97

Följ mig gärna på mina bloggar:

https://adamsteen.se

https://www.addesteek.se

 

Youtube

Instagram

Facebook

X (Twitter)

TikTok

Strava

Spreadshop

Fello

 

Hojta till om du har tips på jobb eller någon lämplig utbildning till mig, eller om du behöver hjälp med träningsupplägg/teknikträning på skidor/rullskidor, eller vill ingå någon annan form av samarbete:

Mail: [email protected]

Mobil: +46 76 166 49 97

Related Articles

ARBETSLÖS + grill med ELITEN!

  STÖD GÄRNA VLOGGEN OCH EN ARBETSLÖS STACKARE MED EN LITEN SWISH TILL: 076 - 166 49 97 - TACK! SATAN VILKEN GALEN VLOGG DETTA ÄR!!! - MÅNDAGSTRÖSKEL...

DUELLERNAS VECKA!

  Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg! -...

Fyllt 42 ÅR och CYKELPERS!

  Hej på er! Ja, under denna vecka har jag passat på att fylla år, igen, usch. I övrigt har jag tränat en massa timmar, varenda dag....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here