Samma visa som igår, fastnade vid datorn och sköt upp träningen. Så nu sitter jag här igen, inte ombytt, just ätit och ska snart ut och träna. Jag är effektiv!
Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Nej jag kollar, plus att jag som jag skrev förut: räknar stavtagen, så jag har ett bra hum om hur många jag hinner. Men ibland kan intervallen bli åtta sekunder, och ibland 12.
hur sköter du tiden på intervallerna? har du inställt så klockan piper efter 10 resp. 20s? är väl rätt jobbigt att åka och kolla klockan stup i ett?
Nej jag kollar, plus att jag som jag skrev förut: räknar stavtagen, så jag har ett bra hum om hur många jag hinner. Men ibland kan intervallen bli åtta sekunder, och ibland 12.