Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Jag håller med dig Anders! Adam har tränat på mycket bra den här våren och sommaren. Blir en rolig vinter för honom men även för oss att följa. Lycka till med allt Adam!
Måste säga att det är kul att följa dig i din vardag. Först träning ute i skogen hela dagen och sedan idrott efter det. Inspirerande! 🙂
Jag håller med dig Anders! Adam har tränat på mycket bra den här våren och sommaren. Blir en rolig vinter för honom men även för oss att följa. Lycka till med allt Adam!
Tack så mycket Grabbar! 🙂