Snickrat – bättre rygg? – nästa veckas träning

BloggerImage
Det blev en dag i snickrandets tecken. Kul att få lära mig nya saker. Idag har jag bland annat lärt mig att såga med en fein och att sätta upp knutbrädor. Det är en del pill även på utsidan av ett hus. Småsaker som tar rätt lång tid. Men det går framåt. 
Hörni? Jag har märkt att jag inte gnällt över ryggen lika mycket nu på slutet som förut. Tror faktiskt den för en stund är mycket bättre nu. Lite ont och stel på morgnarna, men i det stora hela är det ju klart bättre. Väldigt skönt. 
Jag har ju vilat idag med. Skönt så. Imorgon drar vi gång igen med träningen. Fick ihop 14 timmar denna veckan och nästa så tänkte jag skramla ihop 18, bara att bita ihop och köra. Har en halvfärdig och anpassningsbar plan som ser ut som följer:
Mån: Långpass stakning, 4-5 h (kanske med intervaller?)
Tis: Löpning med DSA, 3,5-4 h
Ons: FM Intervaller, stakning? + EM Styrka 
Tors: Vila 
Fre: Stakning, eller rull 1,5-2h + Toughrace 1 h
Lör: Toughrace, 1,15 h – rull dit och hem?
Sön: Kanske vila, men kan träna här med, vila nästa på måndagen istället då, (14h-vecka efter)
Som ni ser så är det Toughrace både på fredag och lördag. Tävlingarna går här i Borlänge dessutom, perfekt att vara på hemmaplan! Ni får gärna vara med mig och träna!
BloggerImage
BloggerImage
https://adamsteen.se/

Related Articles

Fyllt 42 ÅR och CYKELPERS!

  Hej på er! Ja, under denna vecka har jag passat på att fylla år, igen, usch. I övrigt har jag tränat en massa timmar, varenda dag....

ÅTERFALL direkt med STAKVECKA!

Hej. Det blev ett kort uppehåll från mitt sista rullskidpass. Denna veckan bjöd på ett fint cykelpass med Johan Höcke, Niklas "Bäckis" Bäckman och Isak...

Mitt SISTA RULLSKIDPASS!!!

Tjena! Fullsmetad vlogg och en vecka med mycket träning och KATASTROFALT VÄDER. Veckan börjar i dur med en fin insats på måndagströskel och cyklingen -...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here