Mariannes var stängt igår när vi skulle dit, så det fick bli den nya puben Bishop Arms som blev ärade med vårat besök. De serverar nämligen mat där också. Jag åt en Bishop-burgare, vilken var riktigt riktigt god. Till maten tog jag en
Hej!
Här kommer veckans vlogg!
Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE!
Det och ofantligt mycket...
Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg!
-...
Jag tog sprutan förra veckan. Fick lite ont i armen men värre än så var det inte. De sa dock att man inte ska träna samma dag man tagit vaccinet, så du får väl träna först och vaccinera dig sen : )
Jag tog sprutan förra veckan. Fick lite ont i armen men värre än så var det inte. De sa dock att man inte ska träna samma dag man tagit vaccinet, så du får väl träna först och vaccinera dig sen : )
Lycka till!
/Michelle
Okej okej. Tack!