Vitt.

Hej allihopa.
Nu börjar det bli vitt ute. Först och främst med snökanonernas hjälp, men idag har det också fallit en del natursnö! Det hade ju varit kanon om man varit skidåkare.. Skämt åsido. Jag tror jag börjar min karriär imorgon igen!
Idag har jag jobbat från 09.30, fram till 19.15, det blir några timmar det i alla fall! Imorgon har jag återigen jobb, denna gång är det ett julbord i skyttepaviljongen.
Förresten, jag hade en annan misär igår förutom skidåkningen; skulle fixa en sak i dataregistret och det gick ju som det gick. Nu är hela datorn instabil och hänger sig hela tiden, så det blir en ominstallation av systemet. Inte så roligt. Blir en massa krångel med att få in alla program med mera igen. Men det är väl bara att le och bita ihop.
Ikväll ska jag följa med min kompis till Mariannes och äta en hamburgare. Kan kanske ta en öl till maten också, bara för sakens skull..
Vi hörs!
https://adamsteen.se/
Previous articleSnö
Next articleSvininfluensaspruta?

Related Articles

GALET LEGOBYGGE och GRYM CYKELFORM!

  Hej! Här kommer veckans vlogg! Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE! Det och ofantligt mycket...

ARBETSLÖS + grill med ELITEN!

  STÖD GÄRNA VLOGGEN OCH EN ARBETSLÖS STACKARE MED EN LITEN SWISH TILL: 076 - 166 49 97 - TACK! SATAN VILKEN GALEN VLOGG DETTA ÄR!!! - MÅNDAGSTRÖSKEL...

DUELLERNAS VECKA!

  Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg! -...

2 COMMENTS

  1. Hej Adam tack för en bra blogg..

    Sitter å fundera på vad du äter.. hehe min fråga är vad du äter under en dag du tränar jag vill gå ner några kilo men jag är så jä…la sugen efter jag tränat.. Äter du samma mängd mat när du inte tränar.. tacksam om du svara

    mvh andreas

  2. Hej Andreas.

    Kul att du gillar bloggen. Vad jag äter.. Hmm, ja jag har just gått igenom en period med "detox", (googla på ordet "detox", eller sök i min blogg), annars äter jag "vanlig husmanskost".

    När jag tränar hårdate så äter jag förutom frukost, lunch och middag, två stycken mellanmål, ett efter lunch och innan träning två, och ett innan läggdags. Ja jag vet hur det är, försök att äta lite mindre portioner, samt hålla i träningen.

    Jag tror inte att du behöver ändra nämnvärt på kosten (såvida du inte äter skräpmat hela tiden), utan jag tror snarare att du får hålla i ett tag med träningen.

    Du kanske kan träna lite mer (längre, hårdare, oftare)?

    Lägga in styrkepass (kroppen förbränner mer då) om du inte redan gör det?

    Eller lägga in fler högintensiva pass (intervaller, etc.)?

    När jag inte tränar lika hårt, så brukar jag automatiskt äta lite mindre. Det är inget jag gör medvetet, utan jag blir mindre hungrig då bara.

    Hoppas du är nöjd med svaret. Fråga igen annars!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here