En ”snabb” + en långsam – imorgon är det över

Från dagens första löpning

Precis som förra veckan blev det ett varv runt delar av Bysjörundan. Ser ni den lilla avstickaren nästan högst upp i bild? Fick löparmage och tvingades till ett snabbt stopp. Tur jag alltid har resurser med mig i COXA-bältet!

Hej!

Nu är det bara timmar kvar tills livet känns över. 40 år. Jag vill inte vara så gammal. Fy fan.

Vad har jag lyckats uträtta hittills i livet?

Vad har jag för liv som jobbar 80% och tränar bort all övrig tid + energi?

Har liksom ingenting egentligen. Är mitt kall i livet att största delen av min tid sitta ensam här på min kammare, eller slita längs vägarna svärandes över väder och vind?

För den som är intresserad finns en ny vlogg för medlemmar på kanalen, den släpps annars imorgon klockan 16:30!

Jag har idag tränat mina sista pass som 30-någonting.. Mörker.

Det första blev en timme i ensam majestät, där hann jag beta av 15,17 kilometer, vilket ger ett snitt om 3,57 min/km. Riktiga betongben i början, släppte en aning mot slutet tack och lov.

Den andra delen blev 40 minuter och 7,3 kilometer med på Alfons cykelträning.

Imorgon väntar vilodag och dödsdomen.

Related Articles

Fyllt 42 ÅR och CYKELPERS!

  Hej på er! Ja, under denna vecka har jag passat på att fylla år, igen, usch. I övrigt har jag tränat en massa timmar, varenda dag....

ÅTERFALL direkt med STAKVECKA!

Hej. Det blev ett kort uppehåll från mitt sista rullskidpass. Denna veckan bjöd på ett fint cykelpass med Johan Höcke, Niklas "Bäckis" Bäckman och Isak...

Mitt SISTA RULLSKIDPASS!!!

Tjena! Fullsmetad vlogg och en vecka med mycket träning och KATASTROFALT VÄDER. Veckan börjar i dur med en fin insats på måndagströskel och cyklingen -...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here