Jone kör BIRKEBEINERRENNET + NORTHUG sågar Calle.H

 

– Nu är han tillbaka, vloggfavoriten Jonatan och vilken comeback sen.
Häng med på hans helg i Norge där han gör en riktigt fin insats i Birkebeinerrennet eller Birken som det kallas i folkmun.

Följ honom
också på Instagram: https://www.instagram.com/jonatansteen/

– Ni får också följa mig på hemmaplan. Som vanligt jävlandes med diverse
otyg, bland annat: långdragen förkylning, biltvätt, obefintliga
skidspår och mycket mer!

_____

Bli medlem i kanalen för att få åtkomst till flera förmåner:
https://www.youtube.com/channel/UCn98udtjJg4gK3G4ZXo5X3Q/join 

_____

Stöd gärna vloggen med en liten swish på: 076 – 166 49 97

Följ mig gärna på mina bloggar:

https://adamsteen.se

https://www.addesteek.se

 

Youtube

Instagram

Facebook

Twitter

Strava

Spreadshop

Fello

Hojta till om du har tips på jobb eller någon lämplig utbildning till mig, eller om du behöver hjälp med träningsupplägg/teknikträning på skidor/rullskidor, eller vill ingå någon annan form av samarbete:

Mail: [email protected]

Mobil: +46 76 166 49 97

_____

Related Articles

GALET LEGOBYGGE och GRYM CYKELFORM!

  Hej! Här kommer veckans vlogg! Haft många fina dagar med Alfons. Vi har tränat, cyklat, varit i sommarstugan och byggt ett GALET LEGOBYGGE! Det och ofantligt mycket...

ARBETSLÖS + grill med ELITEN!

  STÖD GÄRNA VLOGGEN OCH EN ARBETSLÖS STACKARE MED EN LITEN SWISH TILL: 076 - 166 49 97 - TACK! SATAN VILKEN GALEN VLOGG DETTA ÄR!!! - MÅNDAGSTRÖSKEL...

DUELLERNAS VECKA!

  Fullt upp denna vecka med träning, skjutsningar, aktiviteter och så vidare! Har även skaffat SPD-pedaler till Alfons! Det och mycket mer i veckans vlogg! -...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here