Sovmorgon, Vikings, fästingar och så vidare

Gårdagens kvällspromenad runt sportfältet 
Hej på er. 
Ny dag, ny sovmorgon. Jag har varit lite dålig på att lägga mig i tid i några dagar nu, har lagt mig något efter midnatt några nätter nu. Så jag har låtit mig ta lite sovmorgon. Det kan jag väl vara värd emellanåt. 
Jag har börjat kolla på ”Vikings” på Netflix, kommit en halv säsong och jag måste säga att det verkar lovande. Jag är dock dålig på att bara sträckkolla, blir många stopp för att kolla av mobilen, sjukt beteende jag vet. 
Efter tittandet och när jag lagt mig i sängen så betar jag av mina andningsövningar (Wim Hof Metrodome) som jag gjort i någon månads tid nu. Har även börjat lyssna på diverse hypnoser på Youtube, sökt på något i stil med ”hypnos sömn”. Vet inte om det har funkat, men värt att ge det en chans. 
Fick några vettiga kommentarer här på bloggen igår kring mitt tillstånd och beteende. Mycket var ju huvudet på spiken. Att jag exempelvis skulle försöka hitta jobb på ett företag istället, vilket skulle vara mer utvecklande för mig, låter inte så dumt. Men att jag skulle lägga ner elitsatsningen är inget jag är riktigt beredd på än. Det gäller bara att jag hittar en balans i livet och tankarna kring träningen och kanske avdramatisera det hela en aning. 
I eftermiddag kommer Alfons förbi och hämtar upp Boris. Då får jag träffa honom en liten stund i alla fall, trevligt. Imorgon kväll kommer han hit i några dagar igen och det ser jag fram emot. 
Jag har plockat ett antal fästingar från Boris igår och idag. Jäkla äckliga djur det där. Själv har jag ”peppar, peppar” aldrig haft någon fästing på mig. 
Nu ska jag cykla en sväng med Boris och sedan beta av det första av två intervallpass för dagen: Skierg. 
Vi hörs!
https://adamsteen.se/

Related Articles

Fyllt 42 ÅR och CYKELPERS!

  Hej på er! Ja, under denna vecka har jag passat på att fylla år, igen, usch. I övrigt har jag tränat en massa timmar, varenda dag....

ÅTERFALL direkt med STAKVECKA!

Hej. Det blev ett kort uppehåll från mitt sista rullskidpass. Denna veckan bjöd på ett fint cykelpass med Johan Höcke, Niklas "Bäckis" Bäckman och Isak...

Mitt SISTA RULLSKIDPASS!!!

Tjena! Fullsmetad vlogg och en vecka med mycket träning och KATASTROFALT VÄDER. Veckan börjar i dur med en fin insats på måndagströskel och cyklingen -...

2 COMMENTS

  1. Men känner inte du Stefan Palm på Lager 157? Kolla med han om han nåt coachingråd? Han lär ju ha mycket kontakter iaf.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here