Startade passet lite övermodigt i barüber, men efter en tids regnande blev jag kall och satte på mig ett linne.
Jodå, jag har varit ute och gnetat idag igen. 2 h 50 min och 45,6 kilometer stakning på Mina Swenor 4.
Såhär såg turen ut på kartan:
Det gick tungt idag, inte bara från min ständiga klagosång vinden, kroppen var småtrött och den regntunga asfalten gjorde det inte lättare den heller. Stavspetsarna var slöa också. Men jag höll ihop det skapligt utan större utbrott, eller okej då, några gånger kanske jag råkade skrika f*tta, men inte fler än 5-6 skulle jag tro.
Jag tog mig i alla fall hem helskinnad och fick ett fint träningspass med mig som gick rätt in i timbanken. Imorgon väntar nya stordåd!
Hej.
Det blev ett kort uppehåll från mitt sista rullskidpass. Denna veckan bjöd på ett fint cykelpass med Johan Höcke, Niklas "Bäckis" Bäckman och Isak...
Tjena!
Fullsmetad vlogg och en vecka med mycket träning och KATASTROFALT VÄDER. Veckan börjar i dur med en fin insats på måndagströskel och cyklingen -...